måndag 31 januari 2011

Kom igen!

Jag vill inte lägga ner min blogg, men vill blogga regelbundet och minst tre ggr i veckan när jag gör det och tyvärr har det inte fungerat de senaste månaderna. Så här har ni sista inlägget för sista januari! :) Imorgon mina vänner är det första februari, det ni! Varje dag som går närmar vi oss vår!

Hittade två fina bilder på vår lilla skatt i min systers blogg som jag tänkte lägga upp. Anmälde henne för ett litet tag sedan till statist.se, vi får se om hon får några roliga uppdrag!



Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Ååå, vilka underbara bilder på sötgrisen! Såg verkligen fram emot att träffa er i söndags.. Hoppas att ni mår bättre nu och att vi kan träffas snart en annan dag. <3

    /Mickan

    SvaraRadera
  2. Äntligen ett inlägg! Vad jag har väntat och väntat ;) Hejja Steph! Nu är det bara att komma igång igen!! Kram Kram <3

    SvaraRadera
  3. Du är bäst på att blogga! Love u!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på fin dotter! Kul att du bloggar igen!!

    SvaraRadera
  5. Mickan: Ja, ellerhur! Vi får få till en träff så snart vi blivit friska igen. Men hörde att sötgrisen hänkar till j-köping i helgen, så ni får lyxen att träffas lite. :) KRAM

    Issie: JAA! ÄNTLIGEN!

    Jenny: Äsch, du e :) love u 2!

    Carolin: Tack och tack! Nu ska det hålla i sig :)

    SvaraRadera