torsdag 11 november 2010

Jul jul strålande jul!



Jag börjar njuta av julsakerna tidigt, man vill ju hinna njuta länge. Daniel kommer dessutom vara borta halva december så då har jag ännu mer anledning att börja tidigt.
Idag åt vi en god kvällsmat till den knastrande brasan (ja, visserligen en tv-brasa men absolut hög mysfaktor!). Daniel åt dock risgrynsgröt som inte är min favorit - men jag ska strax kompensera med glögg och pepparkakor istället, vilket inte är hans favorit. Men skinkmackorna är vi mycket överens om - såååå gott!

 Nu har glöggen kokat klart och ska göra Daniel sällskap i soffan!

So long!
/Steph

2 kommentarer:

  1. sitt där och mys!!:) jag myser med nono!:) kram

    SvaraRadera
  2. jag vill ocksa haaaaaa..har noll julkansla! har dricker man varken glogg eller ater skinkmackor eller risgrynsgrot :( / natha

    SvaraRadera