lördag 22 maj 2010

Bad & annat

 Novali badar i lilla poolen

Grannens vackra magnoliaträd

Vilken ljuvlig dag! Jag har fixat massor med uteplatsen idag, dragit med mig barnen på 4 loppisar, Rusta, Jysk, Ikea, Ö&B & Coop. När jag fick göra så mycket kul, fick de bada när de kom hem. Novali ÄLSKAR att bada, igår tog hon sitt premiärdopp i sjön och hon tyckte vattnet var "såååå nöööt" (såååå skööönt), jag däremot höll på att frysa tårna av mig! Mitt första dopp i sjön kommer dröja ett bra tag till, badkruka som jag är...

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Åh, magnolian är den absolut vackraste av alla blommor!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!! Du och jag får matcha upp våra blomkort och göra några tavlor! ;) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Carolin: Ja, jag håller med, blommorna, grenarna, bladen allt är så vackert! Hoppas allt är bra med dig! KRAM!

    IsaDora: Tack, ja det tycker jag vi ska göra :) Ska bli så mysigt att träffa dig snart igen! KRAM

    SvaraRadera